Pagina's

zondag 8 september 2013

Foodie Penpal August

Het is een tijdje geleden dat ik voor het laatst iets gepost heb en dat betekent ook dat het al een tijdje geleden is dat ik iets gebakken heb.  Alhoewel ik vorige week nog een chocoladesoufflé gemaakt heb alleen vergeten ben daar een foto van te maken. De afgelopen paar weken was ik druk bezig de laatste tijd van de vakantie te vieren en nu is de studie begonnen, en blijkt dat een Master toch wel iets meer werk is dan een Bachelor. Toch gaat het bakken door, zo staat er zondag 22 september een bakwedstrijd op het programma tegen mijn paardrij-instructeur. Maar ik weet nu al dat ik ga winnen, geen discussie over mogelijk, haha. Een verslag volgt uiteraard! Voor nu ga ik over in het Engels, een kort verslag van mijn Foodie Penpal pakketje van afgelopen maand.

This month I received a package from Aimee from Londen. She send me some lovely stuff. Especially the chocolate, O M G, it was like taking a bite out  of heaven. She send me a 'Eton Mess' chocolatebar and 'Orange and cardamom', when I go to Londen some time I will buy a whole stock, that's for sure! The black olive tapenade and the wasabi powder is waiting to be tried with friends. Cause food is so much more fun with friends around. Thank you soo much Aimee for this lovely package!

1 opmerking:

  1. So happy you enjoyed the chocolate :-) I bought some for myself too, can't get enough of it! x

    BeantwoordenVerwijderen