Pagina's

zaterdag 17 november 2012

Hij komt, hij komt...

Sinterklaas is weer in het land en daar horen natuurlijk toepasselijke cupcakes bij! Ik heb weer de sinterklaascupcakes gemaakt, een beetje op verzoek van mijn moeder. Die vond ze er namelijk wel lekker uit zien, dus ik had besloten ze nog een keer te maken. We hadden alleen geen amandelessence, ik dacht dat er nog een fles amaretto in de kast stond maar dat bleek koffielikeur te zijn. Als topping heb ik dan maar cacao gebruikt, past ook wel bij Sinterklaas. Ik moest ook nieuwe vormpjes kopen want die hadden we thuis niet, in de supermarkt hadden ze alleen extra stevige vormpjes van Dr. Oetker. En stevig waren ze! Wat een lompe dingen zeg. Het zelfrijzend bakmeel stond er ook al een tijdje schijnbaar, dus de cakejes wilden niet enorm rijzen. Toen ze gaar waren heb ik maar een stuk van het vormpje geknipt zodat ze er een beetje fatsoenlijk uitzagen. Topping erop gespoten en heerlijk zitten smullen met z´n allen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten